This summer you will so much feathers accercoires. Especially earrings and headbands.
I have drawn this feather by my self and I'm realy proud of it.
This is a picture of me. I'm wearing a feather headband.
I love to wear crazy accessories to pimp my outfit. And feathers are a realy good eyecatcher. You can weare feathers by shorts, dresses, skirts or by you bikini. But watch out feathers are realy vulnerable so they are not suitble for the beach.
This are beautifull feather earrings you can buy them by the River Island. They aren't expensive. You can also buy feather accesories by the : H&M and the FOR EVER 21
This are some pictures from we heart it. I love beautifull pictures like this. I have an one tumblr with pictures that are made by myself. You can click on the link to have a look I hope that you like it.
xoxo

het ziet er gaaf uit zeg!
BeantwoordenVerwijderenmaar even over je vraag: dat weet ik wel! als je een blogpost maakt, zie je een balkje boven je post (waar ook staat welk lettertype je hebt en waar je foto's invoegt etc). daar staat ook een soort doorgescheurt papiertje. als je daarop klikt heb je de 'onderbreking' zeg maar! ik hoop dat je het een beetje snapt, zo niet, je mag altijd vragen!
liefs! ♥
Oww ik snap het helemaal dankjeee
VerwijderenDankjewel voor je lieve reactie! Haha en met dit weer erbij is het zeker een zomers gevoel! :) Hihi.
BeantwoordenVerwijderenOoh dankjewel! De claires zit niet bij mij in de buurt, maar ik kan binnenkort misschien wel even richting de stad.. Bij onze kruidvat hebben ze, ze nog steeds niet, of het is steeds op, of ze hebben het helemaal niet ):
Jij hebt ook een hele leuke blog! Veel plezier en succes met bloggen (: Ik ga je terugvolgen ;)
xLiefs
Ik ben zo ontzettend gek op veertjes, ik heb er best veel van. Leuke blog! x
BeantwoordenVerwijderen